23 September 2007

Did't step out of house for ard two days-.="
It's really bored stuffinq inside th house.
i can't admit that i thinks alot for this past few daes.
thinkinq of a decision or shld i sae..
a solution..?

Anys, come to noe a sonq on las friday.
damndamndamn nice[[:

{ 现在,很想见你 }

Th lyrics are veri meaninqful & th melody
is so smooth, esp th startinq bell part
.

Here it qoes..

昨晚上很开心有个梦

这个梦日日夜夜在心中

我撑开一把雨伞


展现我的勇敢


陪你走过热闹街头


你突然握着了我的手


你一定感觉到我的颤抖


在耳边小声说话


说你心中的话


原来这是心有灵犀一点通


现在很想见你


要打电话给你


可是我的勇敢只在我梦里


和你去看电影


一起唱ktv


我的世界就更明亮


如果你会答应


我会试着实现梦里的情境


拥抱你在街上


不怕别人眼光


你是我永远的梦想



Meaninqful..?

hms, perhaps when one dae i'm freee..
i'll place this meaninqful sonq in my bloq ba[x


现在,很想见你.

现在,很想见你.


现在,很想见你.


现在,很想见你.


现在,很想见你.


现在,很想见你.

No comments:

Post a Comment

Do leave a comment.